ייעוץ וליווי עסקי לבתי קפה

ליווי עסקי לבתי קפה

ליווי עסקי לעסקי בתי קפה

הבשורה הטובה – עסקי מזון הם עסק רווחי המעניק סיפוק רב!

הבשורה החשובה – אנשים רבים נכנסים לתחום מתוך תשוקה ורצון להגשים חלום, אך לעיתים רבות אינם מבינים את רמת המקצועיות העסקית הנדרשת בכדי להצליח בתחום.

חמישית מהעסקים שנפתחים בארץ מדי שנה הם עסקי מזון, אך סיכויי ההישרדות שלהם הם רק שניים משלושה, כך שסיכויי ההצלחה ליזמים בעסקי המזון והקולינריה למיניהם הם מעט יותר מ 60%, לכן התכנון העסקי המקדים הוא תנאי להעלאת סיכויי ההצלחה.

יותר מכל עסק אחר, בעסקי מזון צריך לדעת לאן נכנסים. האם אופי העיסוק מתאים לכם ולאורח החיים שלכם? האם אתם מוכנים לדרישות היחודיות של התחום? האם אתם בנויים למאמץ הנדרש בדרך להצלחה? כיצד אתם מדמיינים את העסק בעוד 5 שנים והאם זו אפשרות ריאלית? האם אתם מחפשים לחדש או דווקא לחזור למסורת? האם יש לכם בשורה לתת? איך להפוך את התשוקה או החלום שלכם לעסק ממשי פעיל ורווחי לאורך זמן?

בביזנס אינסייטס תקבלו ליווי עסקי מקצועי וצמוד, בהפיכת החלום לעסק ממשי ורווחי וכל זאת בלי לוותר על התשוקה שאיתה הגעתם/ן. 

לעסקי מזון יש כושר משיכה בלתי רגיל לא רק ללקוחות, אלא גם ליזמים.

מסעדות, ליווי עסקי לבתי קפה, עסקי אוכל מהיר, קייטרינג, אולמות אירועים ואף מפעלים ויצרני מזון קטנים וגדולים מסוגים שונים, כל אלו מתעוררים בדרך כלל מתוך תשוקה ויצירתיות, משהו המחבר בין הרצון להעניק, תחושת היצירה, אהבה למזון או לבישול וכן הרצון ליצור הנאה רבה למעגלים סביבך. אבל הדרך להפוך חלום לעסק משגשג, עוברת במציאות טכנית, תפעולית ועסקית, שרבים אינם צולחים. מחיר הפער בין הרעיון למציאות הוא לעיתים גבוה מאד.

ליווי עסקי לבתי קפה מקצועי המגייס לטובתכם את הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לכם ולכן לחסוך חלק ניכר מ'מחיר הלימוד' ולהצליח לבנות עסק מקצועי, המנוהל היטב ובעל רווחיות טובה ויציבה לאורך זמן.

 

חלק מהאתגרים עמם תתמודדו ובהם נלווה אתכם יהיו:

  • הפיכת הרעיון לקונספט יחודי בעל יתכנות עסקית
  • בניית תוכנית עסקית ברורה וכלכלית שתוביל אתכם להצלחה
  • פיענוח המודל העסקי הנכון
  • ליווי עסקי לבתי קפה בצמתי ההחלטה הרבים שיעמדו בפניכם
  • גיוס עובדים מתאימים והכשרתם
  • חישוב סכום ההשקעה
  • חתימת חוזים וגיוס ספקים
  • פיתוח תפריטים
  • בניית אסטרטגיה שיווקית יחודית
  • טיפול בנושא המימון
  • ליווי עסקי לבתי קפה בפרוצדורות המנהלתיות הרבות
  • קבלת רישיון עסק
  • התאמת מחשוב לעסק
  • תכנון פיננסי הכולל פוד קוסט, עלויות כ"א, תפעול ועוד

עסקי המזון ובתי הקפה הם תחום יחודי, המחבר מגוון של מאפיינים לכדי חוויה בלתי נשכחת ליזם וללקוח: פנאי, בילוי, חווייה חושית, מסחר, תפעול, טיפול אישי בלקוח, שיווק ממוקד, ניהול מקצועי, רכש, ניהול עובדים, רגולציה, חופש יצירתי ועוד.

כל אלו הן בצד התעשייה והן כעסקי קמעונאות צריכים להתאחד לכדי עסק אחד הפועל באופן קוהרנטי, מוצלח ורווחי.

המדור המקצועי

חברת ייעוץ עסקי שמתאימה לך באמת

חברת ייעוץ עסקי

זמן קריאה: 4 דקות האם ברורה לך נחיצותו של יועץ עסקי אסטרטגי לעסק? האם ייעוץ עסקי יתרום לצמיחת העסק או רק יגדיל את ההוצאות? מדוע רוב החברות מעסיקות יועצים? מדוע עסקים מגייסים חברות ייעוץ עסקי? עוד לפני שעולם מיקור

קראו עוד »

ייעוץ עסקי לבתי קפה

ניהול בית קפה מצריך השקעת משאבים וזמן על מנת להפוך אותו לעסק משגשג.

ליווי עסקי לבתי קפה יכול להוות פתרון לבעלים במידה ואינם מרוצים מאיכות התפריט או השירות או שמרגישים שהמיקום הפיזי של בית הקפה אינו מהווה מקום אסטרטגי עבור קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

הליווי יכול גם לסייע בהתאמה של מחירי התפריט ליעדים העסקיים ואף לשווק את בית הקפה באופן שישקף ללקוחות את ערכו האמיתי.

ניתוח מעמיק של פעילות בית הקפה

ניתוח עסקי של האופן בו בית הקפה פועל יסייע להבין את נקודות החולשה שמונעות מהעסק להצליח ומנגד את נקודות החוזק שניתן לנצל. השלב הראשון בניתוח המעמיק של פעילות בית הקפה יהיה בדיקת המיקום הפיזי על מנת להבין אם הוא אכן תואם לקהל היעד.

בשלב הבא של תהליך ליווי עסקי לבתי קפה יהיה התמקדות במותג ובאופן שהוא משווק במדיות החברתיות. מעבר על התפריט, המחירים ועלויות המזון יאפשרו לחסוך בעלויות ולהגדיל את ההכנסות של בית הקפה.

ליווי עסקי לבתי קפה – שיפור המצב הקיים

בשלב הבא של התהליך כאשר התמונה תתבהר וניתן יהיה לשים את האצבע על הנקודות שיש לשפר בהתנהלות בית הקפה, תבנה אסטרטגיה שאותה יש ליישם ולבצע עד אשר מגיעים למצב מאוזן ולתוצאות הרצויות. כאשר שינוי מיקום בית הקפה אינו אופציה, ניתן לנסות ולכוון לקהל יעד שונה ובכך בכל זאת להשיג את המטרה.

אחת הסיבות שלקוחות ממשיכים לחזור ולבקר באותו בית קפה היא שירות מקצועי ואיכותי. איכות שירות הלקוחות שיינתן והכישורים שיבואו לידי ביטוי בזמן העבודה על ידי הצוות שעובד בבית הקפה הם שיעניקו לקהל הלקוחות את החוויה החיובית שהם מבקשים בעת ביקור בבית הקפה.

 הכשרות שינתנו לצוות העובדים יכולות לשפר משמעותית את חוויית הלקוח. בניית תפריט שיותאם לקהל היעד גם הוא הכרחי ומהווה מפתח ליכולת להגדיל את מחזור ההכנסות של העסק. שינוי תהליכי העבודה והאופן שבו בית הקפה מתנהל במהלך היום יסייעו במניעת בזבוז של חומר גלם והתעסקות בפעולות חסרות תועלת בזמן העבודה.

שיווק בית הקפה ומיתוגו הנכון לעיתים מכריעים את גורל בית הקפה – השקעה זו גם אם נראית פחות יעילה בהתחלה תביא לחשיפה של בית הקפה והגעה לקהל יעד פוטנציאלי רחב יותר של לקוחות בשלבים מאוחרים יותר.

מעקב אחר תוצאות

לאחר שכל הנהלים החדשים יושמו ומבוצעים מדי יום, צריכה להתבצע בדיקה רציפה של התוצאות על מנת לוודא שעומדים ביעדים שהוגדרו תוך התמקדות באסטרטגיה שגובשה.

בדיקות שבועיות וחודשיות של המצב הפיננסי של בית הקפה, שיחות עם לקוחות על מנת להבין טוב יותר את החוויה שלהם בזמן הביקור בבית הקפה ואף שיטוט ברשתות החברתיות ישקפו תמונה ריאלית של המצב הקיים.

אחת לכמה זמן תתבצע בקרת איכות של שירות צוות העובדים ואיכות התפריט על ידי הצוות המלווה.

אז אם אתם צריכים ליווי עסקי מקצועי ואמין לעסק שלכם מוזמנים לייצור קשר עם היועץ עסקי המומחה של החברה שלנו לקבלת ליווי צמוד לעסק שלכם.

בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון השירותים שלנו:

ייעוץ עסקי מותאם לעסק שלכם »

רגע, לפני שאתם עוזבים...

נכנסתם לאתר שלנו מסיבה מסויימת, ייתכן שלא מצאתם בדיוק את מה שחיפשתם – נשמח לדייק ולהציע לכם תוכנית בהתאמה אישית. 

השאירו פרטים:

דילוג לתוכן