בביזנס אינסייטס אנו מציעים שירותי פיתוח עסקי, המהווים עבורכם את הזרוע הארוכה והביצועית לביצוע קפיצת מדרגה בעסק, בדגש על צמיחה בשווקי חו"ל.
פיתוח עסקי (Business Development, לעיתים מכונה "ביזדב" או Bizdev) משלב תחומי ידע עסקיים שונים ועוסק ביצירת יצירת הזדמנויות לגידול ולקפיצת מדרגה במכירות העסק ובבניית מערכת יחסים אסטרטגית עם חברות ושותפים בארץ ובעולם.
הפיתוח העסקי הוא מערך המשלים את תחום השיווק של החברה ומונחה ע"י התוכנית האסטרטגית.
הפיתוח העסקי אינו שייך רק לתחומי ההיי-טק והביו-טק, אלא נפוץ כיום בכל תחומי העסקים, במסחר, תעשייה ושירותים.
התמחותנו הנה בפיתוח עסקי בינ"ל לחברות.
לאחר פיתוח אסטרטגיה עסקית ולרוב לאחר פיתוח אסטרטגיה שיווקית, אנו ממפים את שווקי היעד, מאתרים הזדמנויות ואפשרויות לשיתופי פעולה.
לאחר למידת שוק היעד הנבחר, אנו מאתרים בעלי תפקידי מפתח רלוונטים ויוצרים עמם קשר. קשר זה מוביל לחיבורים ולבסוף ליצירת שיתופי פעולה עסקיים ולמכירות.
עבודת הפיתוח העסקי מתבצעת בכמה מודלים של תמחור ומביאה לכם תוצאות ממשיות בשטח.
אנשי הפיתוח העסקי של ביזנס אינסייטס אשר עוסקים בייעוץ עסקי לחברות ועם למעלה מ 20 שנות ניסיון בפעילות עסקית בינ"ל ומתמחים בפתיחת שווקים.
השילוב של שירות פיתוח עסקי בשירותים אותם ניתן לקבל במשרדנו, מאפשרים לכם לקבל מעטפת של ליווי עסקי ופיתוח עסקי המשאירה לכם לעסוק בדבר בו אתם טובים במיוחד, בליבת העסק עצמה, בייצור, בשירות או בפיתוח, אותם אתם נהנים לעשות.
איך יוצאים לחו"ל?
איך מתנהלים עסקית בתחום של יצוא?
איך פותחים שווקים בינ"ל? האם כדאי לי לצאת החוצה? להיכן?
איך מאתרים את לקוחות הקצה בחו"ל?
האם ניתן לקבל עזרה שתנחה ותוביל אותי עד למכירה עצמה?
את התשובות לכל השאלות הללו ולרבות נוספות תוכלו למצוא אצלנו, תוך טיפול צמוד ורמת שירות גבוהה.
לדבריו של אודי, מנהל פעילות הפיתוח העסקי בביזנס אינסייטס:
"מטרת הפעילות היחודית הנה לסייע לחברות ישראליות לפתח שווקים חדשים בחו"ל ולקדם מכירות מחוץ לארץ."
אודי הנו שותף פעיל במספר חברות בחו"ל ונמצא באופן קבוע "בשטח" על קו ישראל- חו"ל.
לאחר שנים רבות של למידה וצבירת ניסיון בעבודה עם חברות ישראליות ממספר רב של תחומים ותעשיות, פיתח מודל שיווק ופיתוח עסקי יחודי, המתאפיין ביכולות הבאות:
- תהליך מהיר ולוח זמנים קצר לקבלת תוצאות.
- שקיפות מלאה בבניית האסטרטגיה, היעדים השיווקיים והמכירתיים והתחייבות לעמידה באבני הדרך שנקבעו עם הלקוח.
- ביצוע התהליך כולו על ידינו ועירוב הלקוח לשיחת "סגירת עסקה".
- קיצור שלב ה"דימום"- ההוצאות הכספיות הרבות על מצגות, כנסים, טיסות, פרויקט פיילוט ועוד. אנו יודעים לסנן ולמקד את העבודה בלקוחות פוטנציאלים בעלי ההיתכנות הגבוהה ביותר לפני הכניסה לשלב ה POC.
צרו קשר לפרטים נוספים, הגיע הזמן לקפיצת מדרגה.
מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים
Strategy Intelligence (SI)
כיצד חברת ייעוץ אסטרטגי יכולה להפוך מנכ"ל "שונא סיכון" למנכ"ל מצליח?
זמן קריאה: 5 דקות האם אתם שונאי הפסד או אמיצי לב? מחקרים חדשים מזהים את ההבדלים ביניהם וגם נותנים לנו כלים כיצד לבחור חברות ייעוץ אסטרטגי שיגרמו לכם להצליח.
מה זה פיתוח עסקי?
רעיונות חדשניים, יוזמות והתנהלות מקצועית עוזרים לעסק לגדול להתפתח. פיתוח עסקי כולל צמיחה והתרחבות של העסק הגדלת הרווחיות באמצעות שותפות עסקית ואסטרטגית עם עסקים אחרים, הגדלה של ההכנסות וקבלת החלטות נכונות.
הפיתוח נעשה דרך התייחסות למספר פרמטרים כמו שיווק ומכירות, פיתוח שוק ויוזמות אסטרטגיות שלבסוף יכולים להבטיח את התקדמות העסק והשגת המטרות שיביאו לצמיחה, התייצבות ושגשוג.
תוכנית עסקית
השלב הראשון בכל הליך פיתוח עסקי הוא בנייה של תוכנית עסקית או בחינה ושינוי של תוכנית עסקית קיימת. התוכנית יכולה להוות בסיס לבניית עסק חדש או כאמצעי להתרחבות עסקית והיא משפיעה ומורגשת בכל היחידות שמרכיבות את העסק.
התוכנית העסקית יכולה לכלול פיתוח קו עסקי חדש, שותפות אסטרטגית חדשה בשוק קיים או באפיקים חדשים, פיתוח מוצרים או ערוצי מכירה חדשים ואף החלטות שנוגעות לרכישת עסקים אחרים ומיזוג עימם. במקרה של מיזוג בין חברות ניתן למשל לשלב בין מחלקות שונות כמו המחלקה המשפטית, כספים ואף תפעול ולחסוך בעלויות באופן משמעותי.
ניתן גם לבצע מעבר פיזי של עסק שנמצא במיקום פיזי במספר מקומות אל מבנה אחד שירכז את כל המחלקות ובכך להוזיל את עלויות התפעול (כל עוד לוקחים בחשבון את ההשפעה שתהיה על העובדים הקיימים).
הפיתוח העסקי מצריך קבלת החלטות ברמה מנהלית אותם מבוססים על הערכות וההשפעות של השינויים הפוטנציאליים שמבקשים ליישם.
מטרתה של התוכנית העסקית שכוללת רעיונות ויוזמות היא ליצור שותפות ביחידות העסקיות השונות, ליצור מערכת שפועלת בסנכרון (כמו למשל שיתוף פעולה בין מחלקת המכירות לשיווק) ומאפשרת צמיחה כללית של העסק.
מי מבצע את פיתוח העסק?
תפקיד המפתח העסקי יכול להתבצע על ידי בעל העסק או על ידי מנהלים ועובדים שגויסו למטרה זו בלבד. כל עובד בעל היכולת והרצון להציע אסטרטגיה שתעניק ערך מוסף לעסק יכול להיות חלק ממערך הפיתוח העסקי.
בעלי עסקים אף יוזמים מפגשים של נציגי עובדים מכל מחלקה שבהם ניתן לבצע סיעור מוחות ולהעלות רעיונות חדשניים שיתרמו לפיתוח העסק ומיצוי הפוטנציאל הקיים בו.
קיימת גם האפשרות להעסיק את שירותיהם של חברות חיצוניות שמתמחות ומתמקדות בפיתוח עסקי של חברות קטנות וגדולות. השירות הניתן יכול לסייע לעסקים קטנים בשלב ההקמה וגם לחברות מעוניינות לבצע התאמות ושינויים באופן שבו העסק מתנהל.
פיתוח עסקי יעיל
על מנת שפיתוח עסקי יתבצע ביעילות, כל העוסקים במלאכה צריכים להיות מודעים ובקיאים בחוזקות ובחולשות של העסק.
עליהם להבין היטב את מצב השוק, תחזיות הצמיחה וההזדמנויות שאותן יהיה ניתן לנצל לטובת קידום והתפתחות העסק. על המפתח העסקי להכיר את המתחרים, פרופיל הלקוחות ותחומים שלא מוצו.
עליו לזהות מוקדי מכירה והכנסות שוטפות שיתרמו לביסוסו והתייצבות העסק ולבחון את העלויות הקיימות והאזורים בהם ניתן לחסוך מבלי לפגוע במוצר או בשירות שהעסק מציע.
בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון השירותים שלנו: