להוביל בעולם העסקי החדש
חיפשתם יועץ עסקי מומלץ על ידי החברות המובילות, ובעל יכולת הובלה עסקית? צרו קשר עכשיו ונשוחח
הדרך להשיג צמיחה גבוהה בתנאי שוק משתנים
אנו נעמיד לרשותכם ייעוץ עסקי לחברות עם ניסיון מקצועי של 20 שנה, ניסיון ניהולי בתפקידים בכירים ומגוון קשרים עסקיים בדרגים בכירים, מה שיוביל אתכם קדימה גם בזמנים מאתגרים
Strategy Intelligence (SI) -האסטרטגיה העסקית של העולם החדש
מעוניינים בעסק מתקדם וצומח? פניכם אל העתיד? עשו זאת כמו שצריך. אתם זקוקים לאסטרטגיה מתקדמת, ייעוץ עסקי מעמיק, מודלים יחודיים וליווי צמוד.
Strategy Intelligence (SI) - משלבת מודלים עסקיים עתידיים וטכנולוגיות מתקדמות.
עולם הייעוץ העסקי התקדם. בואו ליהנות מידע מחקרי עדכני, כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית AI ושיטות עבודה שיאפשרו לכם קפיצת מדרגה של ממש.
ייעוץ עסקי המפצח את האתגרים הקשים ביותר ומשיג את פריצת הדרך.
האתגר המורכב שלכם, בתחום הפיננסי, השיווקי, הארגוני או האסטרטגי, הוא בדיוק מה שאנחנו יודעים ואוהבים לפתור. צרו קשר לכל נושאי ייעוץ עסקי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ פיננסי, ליווי עסקי וכמובן תוכניות עסקיות מקצועיות.
מודל SI אסטרטגיה דינאמית - ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי אסטרטגי לחברות וארגונים

האם אתם מוכנים לשנות את עתיד החברה שלכם?

חברת הייעוץ העסקי ביזנס אינסייטס מפתחת ה – Strategy Intelligence (SI), מובילה מזה 20 שנה, חברות וארגונים בייעוץ עסקי מתקדם ובפיתוח אסטרטגיה לדור הבא של עולם העסקים והעשייה.

SI הנה דרך יחודית ומתקדמת להשיג צמיחה בתנאי שוק משתנים, ליצור פתרונות פורצי דרך ולהגשים את הפוטנציאל היחודי שלכם.

לשירותכם, ניסיון מקצועי עשיר בייעוץ עסקי לחברות המובילות וליזמים פורצי דרך, ידע מחקרי עדכני, הבנה טכנולוגית, מודלים יחודיים, יכולת פיצוח אתגרים מורכבים ויכולת ביצועית גבוהה. זה הזמן ליצור קפיצת מדרגה ממשית, ההזדמנות לייעוץ עסקי אישי ומתקדם. להיות מובילים בעולם הטכנולוגי החדש.

צמיחה שנתית ממוצעת ללקוח עם ייעוץ עסקי ממוקד
% 0
צמיחה שנתית ממוצעת ללקוח
גידול ממוצע ברווחיות בזכות ייעוץ עסקי מוצלח
% 0
גידול ממוצע ברווחיות
ייעוץ עסקי ממוקד עוזר בגידול ביכולת התחרותית
% 0
גידול ביכולת התחרותית
ייעוץ עסקי מנצח תורם לשביעות רצון לקוחות
0
שביעות רצון לקוחות

שירותי החברה

המומחיות שלנו

ייעוץ אסטרטגי

(Strategy Intelligence (SI
הוא הדור החדש של האסטרטגיה העסקית.
זו הדרך ליצור לקפיצת מדרגה בארגון
או החברה שלכם.
ייעוץ אסטרטגי מקצועי יפענח עבורכם את השוק העומד מולכם וינווט אתכם בבטחה לניצול ההזדמנויות ולהגעה ליעדים ולמטרות שדמיינתם

ייעוץ פיננסי

אנו מספקים ליווי פיננסי אסטרטגי ומעמיק,
המבין את מכלול תחומי העסק ומטמיע מודלים עסקיים חדשניים, כזה המאפשר לפתור משברים ולהשיג את הכח הנחוץ להמראה.
הקשרים העסקיים שלנו עם בכירי המוסדות הפיננסיים, בנקאיים וחוץ בנקאיים, מאפשרים לנו כיועצים פיננסיים להשיג את הפתרון המימוני האופטימלי לכל מטרה עסקית

ליווי עסקי

הרקע המקצועי המעמיק, מאסטרטגיה ופיננסים ועד ניהול ושיווק, יחד עם ניסיון רב תחומי עשיר מאפשרים לנו להתאים עבורכם פתרונות עסקיים איכותיים תוך ליווי צמוד להצלחה.
ייעוץ עסקי לחברות מובילות וליזמים מוכשרים, מתבסס על הבנת עומק של מכלול תחומי העסקים והיכולת שלנו ליצור עבורכם מענה אינטגרטיבי מלא.

תוכניות עסקיות

לפתח מודל עסקי חכם, לנסח דרכי פעולה
ולבחור נתיב ברור להתפתחות והצלחת החברה. להבין לאן ולדעת איך להגיע לשם. התוכנית העסקית האולטימטיבית, הן עבורכם והן עבור בנקים וגופי השקעה.
תוכנית עסקית מקצועית הנה בהרבה מקרים מה שעושה את ההבדל ומאפשר לכם גם להצליח עסקית וארגונית ולא פחות חשוב מאפשר ליהנות מהדרך ולהשיג איכות חיים גבוהה.

הלקוחות שלנו

הם השותפים שלנו

כתבו עלינו ברשת

ייעוץ עסקי לחברת בנק הפועלים
ייעוץ עסקי לחברה לפיתוח מטה בנימין
ייעוץ עסקי לעיריית ירושלים
ייעוץ עסקי לחברת בנק לאומי
travel Jerusalem ייעוץ עסקי לחברת
ייעוץ עסקי לחברת מטרופולין
ייעוץ עסקי לחברת ילין לפידות
ייעוץ עסקי לרשות החדשנות
ייעוץ עסקי למשרד הכלכלה
ייעוץ עסקי לחברת בנק מזרחי
ייעוץ עסקי ליד שרה
Eshbel ייעוץ עסקי לחברת
ייעוץ עסקי לחברת מרכז הנדל"ן
ייעוץ עסקי לחברת מרכנתיל
ייעוץ עסקי למסעדת וופל בר
ייעוץ עסקי לחברת רובע 1
ייעוץ עסקי לחברת איפקס
ייעוץ עסקי לחברת תיירות פארק פלאזה
ייעוץ עסקי לחברת קומביקס
ייעוץ עסקי לחברת Metametrix
Comax ייעוץ עסקי לחברת
ייעוץ עסקי לאוניברסיטת בר אילן
ייעוץ עסקי לחברת אדריכלות מרקס
ייעוץ עסקי לחברת אפרייט
ייעוץ עסקי לחברת דוטרה
ייעוץ עסקי לחברת הדר אלקטריק
ייעוץ עסקי לחברת מגנוס
ייעוץ עסקי לחברת פרופורציה
ייעוץ עסקי לחברת שמירה שב
ייעוץ עסקי לסוכנות ביטוח מיטב
ייעוץ עסקי למועצה אזורית גוש עציון
ייעוץ עסקי למרכז הרפואי ירושלים
ייעוץ עסקי למאפיית נאמן
ייעוץ עסקי לחברת גלנח
ייעוץ עסקי למטה בנימין

שאלות נפוצות

שאלות ששואלים אותנו לגבי ייעוץ עסקי

לכאורה התשובה המתבקשת היא: אתם אמורים לדעת. אך הניסיון שלנו מלמד שלא כל מה שנראה כקושי על פני השטח, הוא אכן המקור לבעיה והדבר הנכון לטיפול ראשוני. במהלך האבחון אנו נסייע לכם לאתר במדויק היכן המקור לקשיים ולאתגרים שאתם חווים ויחד נבנה תרשים זרימה נכון ומקצועי למהלך ייעוץ עסקי שגם יפתור את הקושי וגם יאפשר לכם להוביל את החברה להצלחה מעבר למה שדמיינתם.

במילה אחת? בהובלת העסק בראשותך למיצוי הפוטנציאל שלו בכל התחומים. בשתי מילים? אנו מתמחים באסטרטגיה, פיננסים, ניהול וארגון. אנו עוסקים גם בשיווק אך בצד האסטרטגי שלו. מודל הייעוץ העסקי לחברות וארגונים הייחודי שלנו, SI (בינה אסטרטגית), שואף לספק פתרונות מותאמים לכל לקוח.

לאחר 18 שנה של ייעוץ עסקי לחברות וארגונים וליווי הן של חברות גדולות במשק והן של יזמים חדשניים במגוון רחב של תחומים, קרוב לודאי שיש לנו ניסיון רב והישגים משמעותיים גם בתחום העיסוק שלך. הובלנו את הלקוחות להצלחות ורובם בוחרים להמשיך לעבוד איתנו במשך שנים רבות, מה שמשקף את האמון שלהם ביכולות שלנו.

  • פיתחנו הן את מודל Strategy Intelligence (SI) והן את Real Estate Strategic Vector שתיהן שיטות לניתוח ובניית אסטרטגיה יחודיות וחדשניות המאפשרות לנו להוביל אתכם אל קידמת השוק.
  • מעבר לכך, אין חברה זהה ואין מנכ"ל/ית זהים, אנו יודעים לתפור עבורכם באופן אישי, תהליך ייעוץ עסקי יעיל, יסודי והמהיר ביותר להשגת כל מה שדמיינתם.
  • תן לנו אתגר ואנחנו נפצח אותו. זה התענוג שלנו, זה המקום בו המקצועיות, היצירתיות והניסיון שלנו בייעוץ עסקי לחברות וארגונים חוברים יחדיו. לשם כך אנחנו פה.
  • אנו פועלים בדייקנות כדי לזהות ולהתמודד עם אתגרים עסקיים. מודל ה-SI שלנו לייעוץ עסקי לחברות וארגונים, נועד להקל על הניווט של הלקוחות באזורים מורכבים, ולהבטיח הישגים יוצאי דופן וארוכי טווח.

מי שיוביל אותך באופן אישי וינהל את הליווי או הפרויקט כולו, הוא ערן רוזיאביץ' יועץ עסקי ומייסד ביזנס אינסייטס, בעל ניסיון של 18 שנה בהובלת חברות ויזמים להצלחה. יועצים נוספים מהשורה הראשונה ישולבו בתהליך, או בעבודות המחקר והניתוח או בליווי אישי והדרכה, הכל לפי סוג האתגר והפרויקט.

  • אנו מעניקים הכשרה יסודית וליווי צמוד בכל שלב בתהליך הייעוץ העסקי לחברות וארגונים.
  • אנו עובדים בצורה של ליווי עסקי צמוד, או בצורה פרויקטלית, או בשילוב ביניהם. לאחר האבחון המהיר אנו נבנה יחד תוכנית עבודה, את מבנה התהליך כולל לוחות זמנים ונצא לדרך.

ייעוץ עסקי אמיתי, אינו נמצא בסעיף הוצאות, אלא בסעיף השקעה. והשאלה המדויקת יותר, היא מהו ההחזר על ההשקעה שלי? ובכן השקעה בביזנס אינסייטס, מעלה את החברה שלך על מסלול של צמיחה ומובילות והתשואה שלך על כך נמדדת בהתאם, בגידול במחזור וברווחיות.

  • א. ודאי, חלק מההמלצות מפורסמות באתר ומעבר לכך נשמח להפנות אותכם ללקוחות בתחום העיסוק שלכם בכדי לשוחח עמם ולהתרשם.
  • ב. קחו בחשבון כי לקוחות רבים, אינם "לקוחות עבר", הם עדיין איתנו גם לאחר שנים, מתוך רצון להשיג תוצאות יוצאות דופן. חלקם התחילו מפתרון בעיה ספציפית, המשיכו להגדלה וביסוס החברה ולאחר מכן לפיתוח עסקי בחו"ל ועוד.

בודאי, ויותר מכך, התוכניות העסקיות שלנו מיוחדות ביכולתן לייצר עבורכם מתווה עסקי יחודי, אשר יוביל אתכם להצלחה אמיתית. לא מדובר על תוכנית עסקית של כמה דפים המיועדת להגשה לבנק, אלא כזו שעונה על המשמעות המקורית שלשמה נועדה: לתכנן עבור החברה שלכם דרך יחודית ומנצחת להצלחה. העבודה שלכם על פי תוכנית עסקית כזו היא תענוג צרוף וסיפוק אדיר.

בואו נדבר.

גלו איך אנחנו יכולים לעזור לכם לצמוח

ייעוץ עסקי ממוקד לחברות וארגונים - Business Insights

מתי חברות וארגונים משתמשים בייעוץ עסקי?

התשובה הפשוטה היא – תמיד.

בדיוק כמו שירותי ראיית חשבון או שירותי ליווי משפטי, מנכ"לים ומנכ"ליות של חברות בינוניות וגדולות, עושים שימוש שוטף ורציף בשירותי ייעוץ עסקי לחברות וארגונים.

מנכ"ליות ומנכ"לים מצליחים מתנהגים כמנהיגים וככאלה הם נבחנים ביכולתם לאגד את מירב המידע ומיטב המוחות לעזרתם, לניהול והובלת החברה בצורה הטובה ביותר.

בכוורת היועצים שסביב המנכ"ל/ית נמצא לרוב שילוב של אנשים מתוך החברה ומחוצה לה. בצורה זו מקבלת ההנהלה כולה, שילוב בין הניסיון הספציפי בתחום החברה, יחד עם ראיה רעננה ומקצועית חוצה גבולות ותחומים.

מנהלים ומנהלות רבים מגייסים חברת ייעוץ עסקי לחברות וארגונים, המתפקדת כיחידה מיוחדת מטכ"לית ומלווה את ההנהלה הבכירה לאורך כל השנה ובתחומים מגוונים. יחידת הייעוץ העסקי היא העיניים של ההנהלה אל מעבר לקווים, היא המביאה את המידע הדרוש, שלעתים נסתר, והיא זו שמסייעת לתכנן לטווח ארוך תוך הטמעת חשיבה חדשנית. אלו יכולות שיכולה להעניק רק יחידה או צוות בעל ראיה מקיפה ורוחבית וחיצונית לחברה. שילוב של תאוריה מחקרית, יכולת ניתוח ותכנון ויכולת הובלה וביצוע.

את אחת מחברות המחשוב המובילות, אנו מלווים ומספקים ייעוץ עסקי ממוקד ומנצח מזה 9 שנים. החל מהיותה חברה קטנה המתקשה להתמודד בשוק אגרסיבי, כאשר בתקופה זו ביצענו רה-ארגון ותהליך מיקוד עסקי, שיפרנו מכירות ואת מדדי הרווחיות, המשכנו ללוות את החברה לאורך השנים בתכנון אסטרטגי נכון ומדויק ובגיוס עובדים בשיטה יחודית ושימורם, דבר שהוביל את החברה לצמיחה עקבית ומשמעותית. גם היום כאשר החברה הכפילה עצמה כמה פעמים, אנחנו עדיין יחד במסע, הפעם אנו נהנים ללוות את החברה בפיתוח הליבה העסקית והרחבתה על ידי מסע רכישות איכותי ואף בהטמעת חדשנות ובהקמת חברת סייבר חדשה ומצליחה.

חושב / חושבת על ייעוץ עסקי לחברה או הארגון שלכם?

לעתים הטריגר הראשוני לגיוס יועץ עסקי מומלץ לחברות וארגונים, יהיה תחושה של קרקע רועדת תחת הרגליים.

שורת הרווח בירידה, הצמיחה נבלמת, הרווחיות נשחקת וחוסר הוודאות עולה.

במקביל יתכן והבחנתם כי המדדים העסקיים השונים במגמת דעיכה ומסמנים דברים לא ברורים, הסביבה העסקית משתנה, איתה השפעות הריבית והאינפלציה, המתחרים הופכים רבים וקשים יותר, בעיות כח אדם עולות וכן הלאה. לעיתים יהיו אלה איומים שניתן לזהות ולעיתים רק תחושת בטן.

סיבה נוספת לחיפוש יועץ עסקי מומלץ לחברות וארגונים, היא דווקא כאשר מצב החברה מצוין, אך מובן כי יש צורך לנצל את המצב היטב ולמצוא את הדרך הנכונה ביותר למצות את הפוטנציאל. להכין את החברה ל"סייקל" הבא שיגיע.

שאלות שיכולות לעלות הן כיצד לבחור את המהלך העסקי הנכון והכדאי ביותר לחברה? הן לטווח הקרוב והן לטווח הארוך. 

כיצד יוצאים לשיווק ויצוא לחו"ל? או כיצד מפתחים שווקים חדשים בינ"ל? איך לבדל את עצמי? איך להעלות את המחיר בשוק כל כך תחרותי? האם נכון לבצע השקעות בעזרת ההון העצמי של החברה? אילו? איך להעלות את ערך החברה? איך להתמודד עם שחיקת עובדים ונשירת עובדים? וכן הלאה.

היות וגמישות החברות והארגונים הנה מוגבלת, כיצד מגבירים את הגמישות? כיצד יוצרים חוסן עסקי?

לאן פניי? לאן לכוון את הספינה כך שאשקיע נכון ואביא את החברה למקום הטוב ביותר האפשרי בעוד 3 שנים?

אם כך, כיצד בוחרים חברת ייעוץ עסקי או יועץ עסקי מומלץ לחברה או הארגון?

היועץ העסקי או חברת ייעוץ עסקי לחברות וארגונים, עומדים ללוות אותך באופן צמוד להצלחה. היות שכך, שיתוף הפעולה צריך להיות במיטבו. הערכים אותם תחפשו כמנכ"ל או מנכ"לית יהיו:

  • חיבור אנושי טוב ויכולת עבודה צמודה ומשותפת.

  • צוות בעל ניסיון רב, מקיף ומעמיק. הכוונה מבעל ניסיון תחסוך מהלכים חסרי תוחלת, זמן רב וכסף רב.

  • מקצועיות רב תחומית ומעודכנת.

  • חשיבה יצירתית מקורית פורצת דרך וחדשנית ואף גישה טכנולוגית.

  • יחס אישי ושירות מסור וברמה גבוהה.

ערכים אלו יאפיינו חלק מחברות הייעוץ העסקי המובילות, אולם בכדי לענות באופן מלא על הצרכים הניהוליים והעסקיים כפי שתיארנו, אנו כבעלי או מנהלי חברות מחפשים דבר נוסף.. ערך שתרומתו הנה מעבר למומחיות בדוחות כספיים או בשינוי ארגוני. ערך ייחודי. אנו מחפשים את מי שיסייע לנו להשיג יתרון יחסי בשוק בו אנו פועלים.

זוהי נקודת המבט האסטרטגית.

ייעוץ עסקי לחברות וארגונים - זהו הדגש האסטרטגי שהחברה שלנו מבצעת!

לשם כך, דרושה מומחיות נוספת: היכולת לראות רחוק!

לנתח את הסביבה העסקית הכלכלית והחברתית הבינ"ל, למצוא את פריצת הדרך, לתכנן ולהוביל אתכם יחד, את החברה למקום הגבוה ביותר האפשרי עבורה.

זה מה שאנחנו בחברת ייעוץ עסקי לחברות וארגונים ביזנס אינסייטס מבצעים ללקוחות שלנו כבר הרבה שנים. אם יועץ עסקי מקצועי ומומלץ שלנו אנחנו נוודא שהחברה שלכם רק תגדל ותתפתח איתנו לאורך כל התהליך הייעוץ.

מדור ייעוץ עסקי

כל מה שרלוונטי

ייעוץ עסקי מותאם לעסק שלכם »

רגע, לפני שאתם עוזבים...

נכנסתם לאתר שלנו מסיבה מסויימת, ייתכן שלא מצאתם בדיוק את מה שחיפשתם – נשמח לדייק ולהציע לכם תוכנית בהתאמה אישית. 

השאירו פרטים:

דילוג לתוכן